Klachten

Klachten 

Ondanks al onze inspanningen kan het voorkomen dat u  ontevreden bent over onze producten en/of diensten. In dat geval verzoeken wij u zo spoedig mogelijk, uw klacht aan ons kenbaar te maken. U ontvangt dan uiterlijk binnen 7 werkdagen een reactie op uw klacht. Uw klacht kunt u op de volgende manieren aan ons kenbaar maken:

Neem eerst telefonisch contact op met +31 6 53385460. Wij zullen uw klacht dan zo snel mogelijk en naar tevredenheid proberen op te lossen.Indien u dan nog niet tevreden bent met de geboden oplossing kunt u uw klacht zo compleet mogelijk beschrijven en mail-en naar info@050solar.nl

Als uw klacht ook nu niet naar tevredenheid is opgelost, kunt u uw klacht bij de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie via hun website indienen.  

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook  mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."